سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ریاست اشرف غنی؛

جلسه تدابیر امنیتی در افغانستان برای ایام محرم برگزار شد

ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که جلسه‌ای به منظور آمادگی و اتخاذ تدابیر امنیتی برای برگزاری مراسم دهه محرم به ریاست «محمد اشرف غنی» در ارگ برگزار شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که جلسه‌ای به منظور آمادگی و اتخاذ تدابیر امنیتی برای برگزاری مراسم دهه محرم به ریاست «محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در ارگ برگزار شد.

«قدم‌شاه شهیم» رئیس ستاد ارتش وزارت دفاع ملی ، «عبدالرحمان رحمان» معاون ارشد امنیتی وزارت کشور و «محمدمعصوم استانکزی» رئیس عمومی امنیت ملی افغانستان در خصوص آمادگی‌های امنیتی برای برگزاری مراسم ایام دهه محرم به رئیس‌جمهور افغانستان گزارش ارائه کردند.

«محمدسرور دانش» معاون دوم ریاست جمهوری در این جلسه گفت: نشست‌های هماهنگی بیشتر در زمینه با علما و برگزارکنندگان این مراسم دایر خواهد شد، تا تدابیر بهتر امنیتی گرفته‌شود و این مراسم به‌طور صحیح آن انجام شود.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: اشرف غنی از بخش امنیتی بخاطر اقدامات و تدابیر امنیتی برای تجلیل از دهه محرم تشکر کرد و به وزارت‌های حج و اوقاف، اطلاعات و فرهنگ، ارگان‌های بخش امنیتی و شورای علما دستور داد، تا در هماهنگی در راستای برگزاری بهتر مراسم دهه محرم کار کنند.

رئیس جمهور افغانستان در این نشست گفت: با شورای علمای تسنن و تشیع و برگزارکنندگان مراسم دهه محرم دیدار  و درباره اتخاذ تدابیر و هماهنگی بهتر جهت تجلیل از مراسم دهه محرم با آنها صحبت و مشورت خواهد کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.