چهارمین فراخوان سوگواره «واژه‌های تشنه» تمدید شد

دبیر چهارمین سوگواره واژه‌های تشنه (ویژه داستان‌عاشورایی) از تمدید زمان شرکت در این سوگواره خبرداد.

چهارمین فراخوان سوگواره «واژه‌های تشنه» تمدید شد
احمد مدقق دبیر چهارمین سوگواره واژه‌های تشنه (ویژه داستان‌عاشورایی) در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان تمدید زمان شرکت در این سوگواره تا روز جمعه 9 میزان (مهرماه) اظهار داشت: داستان‌نویسان سرمایه‌ اصلی این فراخوان‌ هستند و با توجه به استقبال قابل‌توجه علاقه‌مندان، زمان شرکت در آن تمدید شد.

وی در ادامه با اشاره به پایین بودن تعداد داستان‌های نوشته شده با موضوع محرم و عاشورا تصریح کرد: این مسئله خود برای نویسندگان ممکن است مشکل ایجاد کند، ولی با این حال استقبال داستان‌نویسان از فراخوان واژه‌های تشنه دل‌گرم کننده بود.

مدقق با بیان این‌که ماهیت واقعه عاشورا در زندگی مردم ما جاری است، گفت: هر چند تمام نویسندگان ما ابعاد این واقعه را در زندگی خود لمس کرده اند؛ اما همین نزدیکی ممکن است کار نویسنده را در شکستن قالب‌های روتین دچار مشکل کند، بنابراین داشتن یک نگاه تازه به این واقعه خلاقیت بالا و تلاش زیادی را می‌طلبد.

مدقق در پايان ضمن بیان شرایط ارسال اثر به دبيرخانه  این سوگواره، تصریح کرد: محوریت آثار می‌بایست داستان‌کوتاه با موضوع زندگانی، ویژگی‌های شخصیتی امام حسین (ع) و واقعه عاشورا باشد و تمامی داستان‌نویسان افغانستانی در داخل و خارج افغانستان می‌توانند بدون محدودیت سنی در این سوگواره شرکت کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان به‌شرکت در این سوگواره لازم است تا  فایل ارسالی آثار خود را در قالب فایل word و به همراه مشخصات کامل و شماره تماس نویسنده به پست الکترونیکی به آدرس wazhaha.tashna4@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۵
تشکرازضحمات دست اندکاران شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۵
تشکرازضحمات دست اندکاران شما
آخرین اخبار