سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

لزوم تجلی روحیه ایثار و معنویت در کاروان های راهیان نور دانش آموزی

مديركل آموزش و پرورش استان بر انتقال هنرمندانه ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس و لزوم تجلی روحیه ایثار و معنویت در کاروان های راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛فریدون سید مصطفوی در آیین تجلیل از خادمان راهیان نور دانش آموزی که با حضور ، فرمانده سپاه شهدا استان و دیگر مسئولان در محل سالن همایش اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد،گفت: کلید موفقیت آموزش و پرورش اخلاق محوری، حفظ حرمت معلم و دوری از سیاسی کاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ،تربیت نسل انقلابی و متدین، آموزش قرآن و ترویج نماز در بین دانش آموزان را مهمترین مسئله تربیتی در آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار کرد: حضور مدیران و معلمان در صفوف نماز جماعت مدارس بهترین تبلیغ برای ترویج نماز است که یکی از موضوعات مهم در ارزیابی عملکرد مدیران مدارس می باشد

وی با بیان اینکه نسل کنونی با حساسیت خاصی رفتار ما را رصد می کند؛ افزود: روحیه ایثار و معنویت باید در کاروان های راهیان نور تجلی یابد.

مصطفوی با اشاره به پروژه مهر 95 گفت: رسیدگی به درخواست نقل و انتقال 1هزار و450 نفر از همکاران، بازنشتگی 1هزار و110 نفر و ساماندهی نیروی های جدید الستخدام بخشی از اقدمات آموزش و پرروش استان در این راستا بود که نتیجه آن، نبود حتی یک کلاس بدون معلم در سطح استان است.

سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه شهدا استان نیز در این مراسم گفت: اگر آموزش و پرورش جوانان كشور را با ارزش هاي ديني و انقلابي اشنا كند، آن كشور با توسعه همراه خواهد بود كه اين مهم به خوبي در كشور به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی است، بر لزوم آشنایی نسل جدید با فرهنگ اسلامی تاکید و از آموزش و پرورش به عنوان منشا تحول هر کشور یاد کرد.

«جلیل مولان زاده» مسئول بسیج دانش آموزی استان نیز در این مراسم گفت: تابستان امسال ٥٠٠ نفر از دانش آموز به عنوان فرمانده واحد آموزش داده شدند.

وی با اذعان به اینکه كميته هاي اجرايي بسيج دانش آموزي در سطح كشور زبانزد است؛ افزود: حلقه هاي صالحين به عنوان فوق برنامه و خارج از ساعات آموزشي شبهات و سوالات دانش آموزان در حوزه هاي محتلف را پاسخ مي دهد.

مولان زاده با بیان اینکه بدرقه و استقبال و رعايت شيوه نامه اردويي دانش آموزان عازم راهيان نور بايد مورد توجه قرار گيرد؛ خاطر نشان کرد: اعزام اردوهاي راهيان نور استان امروز اغاز مي شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خادمان کاروانهای راهیان نور دانش آموزی استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.