مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

بر ضرورت بسترسازی فرهنگی برای اردو های راهیان نور تاکید کرد.

جلسه پشتیبانی ستاد بسیج دانش آموزی و کاروانهای راهیان نور آذربایجان غربی با حضور فرمانده سپاه شهدا و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه بیان داشت: گرامیداشت ایام دفاع مقدس گرامیداشت رشادتهای مردم استان است و همزمانی بازگشایی مدآرس با هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازگویی رشادتهای رزمندگان و نیز آشنایی نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس می باشد.

فریدون سیدمصطفوی در ادامه گفت : این اردوها باید خروجی حداکثری و مطلوب بر روی دانش اموزان داشته باشد و بکارگیری روشهای موثر در یادگیری و اثرگزاری معنویات حاصل از اردو های راهیان نور می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف این اردوها داشته می باشد.

سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز با تاکید بر لزوم بسترسازی برای حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور اظهار کرد: توجه به حرکتهای اثرگذار در ماندگاری اردوهای راهیان نور بر اذهان دانش اموزان ضروریست و روند یکنواخت کاری نباید موجب کاهش ارزش اقدامات انجام گرفته شود.

جلال مولانزاده مسوول بسیج دانش آموزی استان نیز در این جلسه گفت: مهر ماه امسال 30 هزار نفر از دانش اموزان در اردوههای راهیان نور استان پذیرش می شوند و از یادمانهای جنوب آذربایجان غربی و مرکز استان بازدید می کنند.

گفتنی است در این جلسه تفاهم نامه اجراي اردوهاي راهيان نور در سالتحصیلی جاری توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرمانده سپاه شهدا امضا شد و فرمانده سپاه شهدای استان با اهدا لوح و هدایا از مديركل آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.