سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جریمه والدین درقالب همیار پلیس

در مراسم صحبگاه مشترک طرح بروز شده همیار پلیس برای اولین بار در سطح استان کرمان در شهرستان زرند اغاز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نورعلی چوگانی فرمانده انتظامی زرند گفت: این طرح توسط خانم رنجبر معلم یکی از مدارس تهیه شده است و مورد تایید فرماندهی انتظامی ،پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره کل اموزش و پرورش استان قرار گرفته است .

وی گفت: در این طرح قریب 5 هزار جلد دفترچه اخطار همیار پلیس تهیه شده است و در اختیار دانش اموزان قرار گرفته است که دانش اموزان با مشاهده تخلف رانندگی از سوی والدین یا بستگان خود برگ جریمه را صادر و افراد جریمه شده در قبال نوع جریمه باید کتاب ،اسباب بازی ،پارک شادی و خرید خوراکی مجاز را برای فرزند خود مهیا نمایند.

خانم زینب رنجبر که این طرح راتهیه کرده است گفت: این دفترچه باهدف آموزش قوانین رانندگی وبهبود فرهنگ ترافیک طراحی شده است.چراکه طبق گفته روانشناسان و صاحب نظران علم تعلیم در کودکی ماندگارتر وپایدارتر است و این مرا برآن واداشت طبق آمار بدست آمده راهنمایی رانندگی ومیزان تخلفات بالا دفترچه ای را طراحی کنم.

وی افزود: دراراستای اجرای این طرح کودکان برای بدست آوردن پاداش با دقت بیشتر در اصول رانندگی والدین نگریسته و قوانین راهنمایی رانندگی در آنها نهادینه شود .

علی محمدی یکی از والدین دانش موزان هم گفت هنگام رانندگی فراموش کردم کمربند را ببندم بلافاصله فرزندم برگه جریمه برایم صادر کرد و مرا مجبور کرد تا برایش اسباب بازی بخرم .

و این کار فرزندم باعث شد که هنگام رانندگی مقررات راهنمایی را رعالیت نمایم.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.