سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حوادث ترافیکی در یک هفته گذشته سه کشته بر جا گذاشت

حسنی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حوادث ترافیکی یک هفته گذشته این استان، سه تن جان باختند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید که در  هفتم مهرماه در کیلومتر 45 آزادراه قم – تهران رخ داد، آقا 25 ساله کشته شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم بیان کرد:بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پراید نیز یک تن، آقا 35 ساله فوت کرد.
 این حادثه در  هشتم مهر ماه در آزادراه قم – تهران رخ داد.

حسنی بیان کرد: در ساعت 20:46 همان روز نیز آقا 35 ساله در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی ون که در بستر رودخانه(بلوار زائر) رخ داد، جان باخت.

وی افزود : از سوم تا دهم مهرماه 95 هشت هزار و 239 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و 498 ماموریت شامل یک هزار و 297 ماموریت شهری و 201 ماموریت جاده ای شد.

حسنی ادامه داد: در این مدت 550 حادثه ترافیکی رخ داد که 662 مصدوم برجای گذاشت که 247 تن از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا و 412 تن نیز برای طی مراحل تکمیلی درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد:برای کاهش زمان حضور کارشناسان اورژانس 115 بر بالین بیمار در اعلام آدرس محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه های مشخص در مسیر استفاده کنند.     

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم بیان کرد: تذکرات و دستورات تلفنی کارشناسان 115 را تا رسیدن تیم های اورژانس به دقت اجرا کنید و مصدوم را تا حد امکان در صحنه حادثه جابجا نکنید مگر در صورت وجود خطر جدی و تهدید کننده مثل انفجار یا سقوط.

  انتهای پیام/ع
برچسب ها: حوادث ، قم ، واژگونی ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.