سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

زمین خواران شمال همچنان زیر ذره بین پلیس

345 هزار متر مربع زمین ار آغاز امسال تاکنون در مازندران از زمین خواران پس گرفته شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدمحمود میرفیضی ، فرمانده انتظامی مازندران در جمع نمازگزاران جمعه ساری گفت : مبارزه با زمین خواری امسال در استان 40درصد نسبت به دوره مشابه سال پیش افزایش داشته است.

وی از افزایش 78 درصدی برخورد با کلاهبرداران و کاهش 24 درصدی نزاع در استان در سال جاری خبر داد و افزود : شمار پرونده های ارجاعی به دستگاه قضایی در استان هم امسال 17 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان تنها پلیس دینی و اعتقادی در جهان نام برد و گفت : پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از ویژگی های منحصر به فردی است که در این نهاد وجود دارد .

سیدمحمود میرفیضی ، با اشاره به اینکه در فضای جمهوری اسلامی تعامل و نظارت دو سویه ای بین پلیس و شهروندان وجود دارد ، افزود : نیروی انتظامی در مقابل تهدیدات نرم دشمن ، دارای اقتدار نرم است.

فرمانده انتظامی مازندران از آموزش و پرورش برای اجرای طرح همیار پلیس در بخش راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد و گفت : دانش آموزان با اجرای این طرح ضمن آشنایی با قوانین رانندگی ، با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز آشنا می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.