سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

انقلاب اسلامی هم اکنون با معجزه تمام جهان را در نوردیده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون با معجزه تمام جهان را در نوردیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گردهمایی امامان جمعه و جماعات منطقه کاشان در حسینیه شهدای پاسدار سپاه کاشان، ولایت را مقام مدیریتی، راهبردی، امامت و راهبر صراط مستقیم ذکر کرد.
وی با بیان این که ولایت با پیامبر (ص) خاتمه نمی یابد، افزود: نبوت برای آوردن پیام بود و با آوردن پیام، ولایت تمام نمی شود.
وی در ادامه فلسفه وجودی و رسالت اصلی روحانیان به عنوان وارث انبیا و اولیای الهی را بیان وتبیین دین دانست و گفت: اسلام دین ثابت و ساکنی نیست که هر کسی قرائتی از آن ارائه دهد.
حاجی صادقی دفاع از دین خدا را از دیگر مولفه های فلسفه وجودی روحانیت بیان کرد و افزود: دفاع از دین خدا سنگرنشینی است و هرکجا که خطر متوجه اسلام شد روحانیت با تمام وجود وارد عمل می شود و این همان فرهنگ نبوی، علوی و عاشورایی است.
وی تاکید کرد: سنگرنشینی دین خدا، دفاع در برابر تمام تحریف ها، هجمه ها و فتنه های دشمنان اسلام است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از رسالت های روحانیان را راهبری برای دین دار کردن مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: بیان تقوا و دفاع از دین کفایت نمی کند و در برخی مواضع، روحانیان باید نقش راهبری را ایفا کرده و وارد صحنه مدیریت شوند.
وی در بخشی دیگری از سخنانش افزود: یکی از مسائل مهمی که امروز با آن مواجه هستیم شناخت واقعیت هاست و باید بسیار مراقب باشیم که واقع شناسی فقط خطرشناسی نیست بلکه باید در کنار مثبت ها و خوبی ها، بدی ها را نیز دید.
حاجی صادقی تاکید کرد: نباید فقط مشکلات انقلاب را دید بلکه باید به این نکته مهم نیز توجه داده شود که انقلاب اسلامی هم اکنون با معجزه تمام جهان را در نوردیده است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.