سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ساماندهی 7هزار نیروی مردمی امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در این استان بیش از هفت هزار نیروی مردمی امر به معرف و نهی از منکر ساماندهی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالله نژاد  در همایش طلایه داران محرم در محل امامزاده یحیی(ع) شهر زواره با حضور هیات امنای هیات های مذهبی و مداحان شهرستان اردستان بیان کرد: در استان اصفهان 24 ستاد و 89 شورای امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.
وی ادامه داد: در شهر اصفهان حدود دو هزار نیروی مردمی و در کل استان هفت هزار نیروی مردمی امر به معروف و نهی از منکر ساماندهی شده اند.
وی به برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و افزود: در هفته اول محرم مانور تذکر لسانی در سطح شهر اصفهان و شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مسجدهای استان اشاره کرد و گفت: یکی از هدف های عزاداری ها آشنایی مردم با معارف دینی است که امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی از این موارد است.
عبدالله نژاد خواستار ارائه مطالب مستند و دوری از خرافات توسط هیات های مذهبی شد و گفت: ماه محرم فرصت خوبی جهت دوری از گناه و افزایش بصیرت مردم است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.