درهمایش دبیران ستاد امر به معروف خراسان رضوی جدید ترین قوانین اجرایی این حوزه برای شرکت کنند گان تبیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسوول جدید شورای های امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی در این همایش یک روز که بیش از ۱۰۰ نفر از دبیران ستاد امربه معروف خراسان رضوی حضور داشتند در خصوص شیوی های جدید ترویج معروف در جامعه اسلامی گفت: امران به معروف وناهیان منکر امروز کشور علاور بر دلسوزی نیازمند تقویت کار خود هستند، تا تاثیر لازم بر افراد جامعه گذاشته شود .

احسان ارکانی با بیان اینکه امروز پیاده سازی امر به معروف باید از فضای ادارات ان هم به شکل کاملا عملیاتی اغاز شود، تصریح کرد: باید شوراهای امر به معروف کاری کنند که مردم جرات مطالبه حقوق خود را در سطح جامعه بویژه در مواجه با مسوولان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی چنان رکودی در عرصه مطالبه حقوق واقعی مردم در جامعه حاکم شده است که مردم را دچار بد بینی وناامیدی از در حکومت اسلامی نموده ودر بسیاری موارد افراد اذعان دارند که هیچ پاسخ درستی در ارتباط با حقوق شهروندی خود دریافت نمی کنند، پس نیازی نیست دنبال احقای حقوق مدنی خود باشند.

مسوول جدید شورای های امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی نا امیدی را محصول بارز اجرایی نشدن امربه معروف ونهی از منکر در سطح جامعه دانست وگفت: همواره مقام معظم رهبری بر اجرای درست امربه معروف در ادارات ودر مواجه با عدالت مدیران اداری تاکید دارند، پس عملیاتی کردن فرامین رهبری در مقوله امر به معروف مهم ترین وظیفه ستاد های امر به معروف کشور است ، که خوشبختانه تا حدودی در این زمینه استان خراسان رضوی توانسته عملکردی قابل قبول ارائه دهد.

احسان ارکانی افزود: ما نمی خواهیم شورای امربه معروف وارد مقوله اجرا شود، بلکه شورا باید متولی تعلیم وترویج صحیح اگاه سازی احاد جامعه نسبت مطالبه حقوق واقعی ملت از دولت مردان باید باشد، تا از برکت ان مردم مطالبه گری اگاهانه داشته باشند ونگذارند برخی از مسوولان مرتکب ظلم به اقشار مختلف وبویژه قشر مستضعف جامعه داشته باشند.

لازم به یاد اوری است: در پایان این همایش سردار مولوی مسوول قبلی شوراهای امربه معروف استان تودیع واحسان ارکانی مسوول جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.