سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اجرای 181 برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ملایر

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: 181 برنامه متنوع اصلی و فرعی در هفته نیروی انتظامی با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش در ملایر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر اظهار داشت: برنامه‌های هفته ناجا باهدف شناساندن اقدامات نیروی انتظامی به مردم انجام می‌شود.

وی گفت: اولین روز این هفته با عنوان جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی و عزت حسینی نام‌گذاری شده و در این روز برنامه‌های دیدار با امام‌جمعه در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) ، سخنرانی پیش از خطبه و مانور اقتدار و امنیت توسط واحدها اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در دومین روز از هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این روز به نام حرفه‌ای گرایی، دانش بنیانی و کارآمدی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: در روز سوم هفته نیروی انتظامی که به نام قانون‌گرایی، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی نام‌گذاری شده است ، عوامل نیروی‌های انتظامی با ائمه جمعه شهرستان دیدار و در این نشست چالش ها و آسیب‌های مراسم عزاداری بررسی و راه‌کارهایی ارائه می‌شود.

ترک نیا گفت: قرائت پیام مهر توسط عوامل انتظامی در مدارس منتخب ملایر، سامن و جوکار از مهم‌ترین برنامه‌های روز چهارم این هفته نیروی انتظامی است و این روز به نام آموزش همگانی، اعتماد مردمی و امنیت پایدار نام‌گذاری شده است.

وی گفت: روز پنج هفته نیروی انتظامی با عنوان پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی و آرامش عمومی نام‌گذاری شده و دیدار مردمی در مرکز 197، حضور دانش آموزان در مرکز 110 و تجلیل از اساتید دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در ششمین روز این هفته که به نام مردم‌داری، رافت، مهربانی و سرمایه اجتماعی نام‌گذاری شده اجرای طرح مردم یاری و برگزاری نشست تعاملی با اولیا و مربیان از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

وی گفت: غبارروبی مزار شهدا پایان‌بخش مراسم هفته نیروی انتظامی در هفتمین روز بوده که به نام فضائل خلاقی، ایثارگری، جهاد و شادت نامگذاری شده است.

ترک نیا گفت: در ایام هفته نیروی انتظامی برای ترخیص موتورهای توقیفی کمک شده و در این هفته یگان‌های ویژه رهایی گروکان در مدارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.