سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تشکیل کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اربعین شهرستان هندیجان

کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اربعین شهرستان هندیجان تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رفیعی فرماندار هندیجان گفت: برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین حسینی، کمیته‌های یازده‌گانه در شهرستان تشکیل شد.

سید مهران رفیعی در جلسه ستاد اربعین شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: امنیت و آسایش امروز ما حاصل فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است و ما همیشه خود را مدیون آنها می‌دانیم.

وی با اشاره به نزدیکی ماه محرم گفت: عاشورا یک فرهنگ و درس بزرگ به بشریت است.

فرماندار هندیجان افزود: باید در سطح شهرستان موکب‌ها با برنامه‌ریزی خوب مدیریت شوند تا شهر رنگ و بوی حسینی پیدا کند و مردم به‌طور خود جوش در مراسم عزاداری شرکت کنند زیرا ماه محرم و امام حسین(ع) متعلق به مردم است.

رفیعی با اشاره به مراسم اربعین حسینی گفت: شهرستان هندیجان جزو شهرهای معین در مرز شلمچه برای برپایی موکب است، باید به همت اعضاء کمیته‌های ستاد اربعین شهرستان و با کمک افراد خیر نسبت به برپایی موکب در شلمچه تلاش کنیم.

وی افزود: کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اربعین شهرستان باید پیگیر برپایی موکب در مرز شلمچه با مشارکت مردم و خیرین باشند، ما شاهد بودیم هر جا مراسمی برای ائمه بوده، مردم به بهترین وجه همکاری و مساعدت کردند، فقط مسؤولان باید با همت، مردم را پای کار دعوت کنند.

فرماندار هندیجان خواستار تلاش همه ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد اربعین برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به کاروان‌های عبوری از مسیر شهرستان به طرف شلمچه شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.