سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

توقیف بیش از هزار خودروی رانندگان پرخطر

بیش از هزار خودروی رانندگان پرخطر در گیلان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز چون عبور از چراغ قرمز و سبقت غیرمجاز شوند نمره منفی می‌گیرند، افزود : در   6ماه گذشته بیش از هزار خودروی رانندگان پرخطر در استان متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ تیمور شهیدی مقدم در نشست خبری در رشت اظهار داشت: بیش از 10 میلیون دانش آموز در سطح کشور همیار پلیس هستند که می‌توانند نقش موثری در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به طرح ویژه نظم بخشی ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس گفت: مرحله نخست این طرح همزمان با سراسر کشور از 31 شهریورماه در استان گیلان آغاز شد و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این طرح ترافیکی را ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی و تردد ایمنی دانش آموزان و دانشجویان اعلام کرد و افزود: تا زمان شروع به کار منظم سرویس‌های مدارس، ترافیک سنگین در معابر قابل پیش بینی است.

شهیدی مقدم به مرحله دوم طرح ویژه نظم بخشی ترافیکی اشاره کرد و گفت: مرحله دوم این طرح از 15 مهرماه آغاز می‌شود و تا پایان سال تحصیلی 96-95 ادامه دارد.


انتهای پیام /


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.