سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ارتقاء و حفظ عزت جمهوری اسلامی در« مقاومت و انقلابی گری »

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام و ایثار و صبوری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محمد امین توکلی زاده در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، افزود: ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس، با توكل به خدا، توسل به اهل بيت(ع)، رهبري شجاعانه امام خميني(ره) و اتكاء به نيروهاي داخلي و جوانان مومن و انقلابي در برابر صدام ملعون و حاميان مستكبرش ايستادگي كرده و با اهداي هزاران شهيد و جانباز از كيان اسلام و ميهن پاسداري كردند.

وي تصريح كرد: امروز نیز یگانه راه پیروزی، ارتقاء و توسعه جمهوری اسلامی، مقاومت وانقلابی گری است و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با هوشیاری و بصیرت این موضوع مهم را برای ما تبیین کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: البته برخی مسیرهایی ديگري را تجربه کردند و در نهایت به اين نتيجه رسيدند كه تنها مسير واقع بينانه، روشن و عقلاني راه مقاومت است.

توکلی زاده گفت: مهمترين دليل اقتدار جمهوري اسلامي در سطح جهاني و مجامع بين المللي اين است كه دنيا فهميده است كه مردم ايران در مقابل ياوه گويي ها و ظلم استكبار جهاني سر فرود نياورده و نخواهد آورد.

وي با تقدير از تلاشهاي بسيجيان آستان قدس رضوي در برپايي نمايشگاه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همانگونه كه توليت آستان قدس رضوي فرمودند گفتمان اصلي اين نهاد مقدس، گفتمان امام و رهبري است و خرسنديم كه در طول اين هفته، حال و هوا و فضاي دفاع و مقاومت در سازمان مركزي به وجود آمده است.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.