زوج گردشگر آلمانی جهت دیدن جاذبه های گردشگری شهرستان گناباد به این شهر سفر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛این زوج در ابتدای سفر خود به روستای ریاب سفر کردند و از یکی از خانه های قدیمی این روستا که جدید به اقامتگاه تبدیل شده است بازدید و پذیرایی شدند.

زوج آلمانی در خصوص سفر خود به گناباد گفتند : این پنجمین بار است که به ایران سفر میکنیم که در اولین سفر به اصفهان سفر کردیم و این بار جهت بازدید از جاذبه های گردشگری شرق ایران و سپس شیراز به ایران سفر کرده ایم.

گردشگران از مهمان نوازی، آب و هوای پاک و مطلوب و آرامش شهر گناباد بسیار لذت برده بودند،و بسیار خوشحال بودند که در روز جهانی گردشگری به گناباد سفر کرده اند و قرار است 3 یا 4 روز در این شهر و روستای ریاب اقامت داشته باشند.

این دو گردشگر که از یکی از محله های شهر اشتوگارت آلمان به گناباد سفر کرده بودند با توجه به ترجمه بخشی از مطالب سومین شماره مجله گناپا بسیار علاقه مند شدند تا حتما از قنات قصبه گناباد به عنوان یک اثر ثبت شده در فهرست یونسکو بازدید کنند که گویا به علت بسته بودن در ورودی قنات قصبه گناباد و عدم استحکام بخشی ورودی آن این مهم امکان پذیر نخواهد بود.

گفتنی است است در روز جهانی گردشگری گردشگران زیادی از شهرهای مختلف کشور به گناباد سفر کرده اند و از جاذبه های این شهر بازدید نمودند که متاسفانه به علت آماده نبودن و عدم استحکام بخشی ورودی قنات قصبه گناباد امکان بازدید برایشان فراهم نبود و این در حالی است که پس از ثبت جهانی این اثر تاکنون هیچ اقدام قابل توجهی برای بازدید از قنات قصبه گناباد صورت نگرفته است.

انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.