سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغان;

آشنایی با آبشارهای نسروا دامغان + تصاویر

آبشارهای زیبای نسروا که بخشی از هدایای الهی به طبیعت و سرزمین کهن دامغان است در 20کیلومتری شمال شرقی شهر دیباج واقع شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، برای دسترسی مسیر مناسب برای به آبشارها لازم است که پس از طی 9 کیلومتر از جاده اصلی دیباج به گلوگاه اولین جاده خاکی سمت راست خود را 12 کیلومتر طی می نمایید تا به رودخانه و مزرعه سرسبزی برسید.



 سپس جاده کنار رودخانه را به سمت شرق 4 کیلومتر ادامه داده تا به انتهای جاده و به ابتدای ورودی تنگه و دره نسروا با درختان ارس و جریان زلال آب برسید و سپس مسیر روح پرور تنگه و رودخانه را 45 دقیقه پیاده طی می نمایید تا به تلاقی آب از دو مسیر جنوبی و شرقی می رسید که ادامه هر یک از این دو صورت جداگانه شما را به آبشار تقریباً مجاور یکدیگر می رساند.


 آبشار اول خود مشتمل بر دو آب ریز نسبتا مرتفع است که در پایین و در درون تنگه بالایی قرار گرفته است که بسیار پرجاذبه و دیدنی است اما آبشار دوم که در مسیر شرق رودخانه است آبشاری بلند و بسیار مسحور کننده است.

آبشار نسروا با بیشترین زیبایی های طبیعی و جذابیت های گردشگری چشم و گوش و دل هر علاقمند به طبیعت را می نوازد و محیطی مناسب برای گذراندن ساعات بیکاری و فراغت را فراهم می آورد.

انتهای پیام / ه
برچسب ها: آشنایی ، آبشار ، نسروا ، دامغان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.