سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آمادگی کرمانشاه برای پذیرایی از زائرین

استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای پذیرایی مناسب از زائرین دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مشاور عالی استاندار و رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای پذیرایی مناسب از زائرین دارد و نشان داده که همواره میزبانی خوب و شایسته برای زائرین بوده است.

جعفر همتی گفت: با کنسولگری عراق دو جلسه برگزار کرده ایم و توافقات لازم را در خصوص اعزام زوار انجام داده ایم و امیدوارم بازگشایی مرز سومار زمینه بازگشایی مرز رسمی خسروی را فراهم کند تا مردم استان از نعمت تردد زوار از این استان بهره مند شوند.
همتی افزود: به علت حساسیت و کمی زمانی که در این خصوص وجود دارد و اینکه فراهم کردن اعزام زوار از مرز سومار یک دستور و خواسته ملی است، بنابراین هیچ اهمال و کم کاری در این خصوص از هیچ کس و ارگانی پذیرفته نیست و باید همه پای کار باشند و از امکاناتشان برای آماده سازی مرز سومار نهایت همکاری را داشته باشند.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت:برای اعزام زوار به سومار دو مسیر را در نظر گرفته ایم که مسیر اول  قصرشیرین-نفت شهر-سومار و مسیر دوم گیلانغرب-ویژنان-سومار  است که شرایط مسیر اول بهتر و مناسب تر است، اما ما هردو مسیر را برای این امر در نظر داریم و امکانات لازم را در  این دو مسیر در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.