سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: مولایی باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد / با بهادر طبق آیین نامه برخورد می کنیم

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بهادر مولایی می بایست در کمیته انضباطی حاضر شود و درباره مواردی که مطرح کرده است، توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره اظهارات بهادر مولایی بیان کرد: فدراسیون وزنه برداری در حد و توان خود به مولایی کمک کرد تا وی بار دیگر به دوران قهرمانی بازگردد. تصمیم کمیته فنی بود که مولایی راهی المپیک نشود و شورای فنی پس از ثبت رکورد وزنه برداران تصمیم گرفت تا محمدرضا براری و علی هاشمی راهی ریو شوند.

وی افزود: هاشمی در دسته 94 و براری در 105 کیلوگرم در المپیک ریو نتایج خوبی را کسب کردند و  اظهارات بهادر مولایی پس از المپیک، کمی ناعادلانه بود که بار حقوقی دارد و اگر نتواند آن را اثبات کند از طریق قانونی پیگیری می کنیم.

مرادی ادامه داد: اگر واقعاً فدراسیون قصوری کرده باشد باید پاسخگو باشد و در غیر این صورت با مولایی طبق آیین‌نامه‌ برخورد می‌شود. یکی از مواردی که او مطرح کرده، این است که کارشناس تلویزیونی حقوق بگیر فدراسیون است و باید در این مورد توضیح دهد و اگر وی یا نماینده‌اش در جلسه کمیته‌ انضباطی حاضر نشود، حکم غیابی برایش صادر می‌شود.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: از این پس این چارچوب را رعایت می‌کنیم و هر کدام از افراد فدراسیون و یا ورزشکاران بخواهند به این شکل اقدام کنند با آن ها برخورد می کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.