سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صنعت، معدن و تجارت اشنویه

انجام پایش مستمر قیمت انواع کالا در شهرستان اشنویه

رئیس صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: پایش مستمر قیمت انواع کالا در شهرستان اشنویه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ابوبکر یوسفی با اشاره به عملکرد مرداد ماه اشنویه اظهار داشت: در این بازه زمانی به منظور رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات در خرداد ماه اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغن های خوراکی، نهاده های دامی، صیفی جات و حیوانات زنده و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی، روغن موتور، لولازم خانگی، کود و سم و لوازم التحریر شده است.

وی افزود: از سوی دیگر بررسی و تعطیلی واحدهای فاقد پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف و اماکن عمومی انتظامی، صدور شش فقره پروانه کسب صنفی و نیز موجودی گیری از واحدهای مختلف اعم از سردخانه ها و انبارها از سایر اقدامات این اداره بوده است.

یوسفی تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی در مرداد ماه را 132 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 11 مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و 349 هزار و 750 ریال تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه تصریح کرد: بازدید از طرح های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرم های پیشرفت فیزیکی، تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان و واحدهای تولیدی راکد و نیز طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

یوسفی از تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی به تعداد 447 مورد خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد هفت واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش 500 هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پایش ، قیمت ، کالا ، اشنویه ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.