سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نویسنده آن بیست وسه نفر ازخاطرات جنگ می گوید

احمد یوسف زاده آزاده سرافراز و نویسنده کتاب« آن ٢٣ نفر» با اشاره به اتفّاق افتادن قصّه های عجیبی در لابه لای هشت سال دفاع مقدّس از ندیده شدن آن ها خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، امروز طی مراسمی با حضور مشاور وزیر ارشاد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ایثارگران مجموعه ارشاد استان کرمان و آزاده سرافراز و نویسنده کتاب« آن ٢٣ نفر» احمد یوسف زاده تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم محمّد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به لزوم توجّه بیش از پیش به بخش های مغفول دفاع مقدّس، گفت: آن چه از فرهنگ ایثار و شهادت و دوران دفاع مقدّس نقل شده است، قطره ای از دریاست.

وی از همه نهادها و ادارت مرتبط با موضوع دفاع مقدّس خواست تا با ایجاد زیر ساخت های لازم، شرایط لازم را برای خلق و تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر مبتنی بر ارزش های دوران دفاع مقدّس فراهم کنند.

در این مراسم سعید الفتی، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تحمّل شرایط بسیار سخت اسارت و دلاوری های اسرای ما باعث تغییر نگاه تاریخ به اسارت شد و در حقیقت اسرای ما به اسارت عزّت دادند.

وی درادامه رهبری مقتدارنه و هوشمندانه امام (ره)، پشتیبانی گسترده و عاشقانه مردم، ایجاد سبک مدیریّت جهادی در جنگ، شکست استراتژیک دشمن علیه ما، ایجاد فضای معنوی جنگ به عنوان دفاع مقدّس را از رمزهای موفّقیّت دردوران هشت سال دفاع مقدّس عنوان کرد.

احمد یوسف زاده، آزاده سرافراز و نویسنده کتاب « آن ٢٣ نفر» نیز در این مراسم گفت: درست است که حضور دشمن در خاک ایران اسلامی، زمان محدودی را شامل می شود،امّا، برای این زمان محدود بهای گزافی چون از دست دادن جوانان و مردان و زنان غیور سرزمینمان را و داغداری و چشم انتظار ی خانواد های بسیاری را برای عزیزانشان پرداختیم.

وی با اشاره به دورویه بودن اسارت و جنگ گفت: جنگ و اسارت یک روی آن است و روی دیدگر آن، خانواده ها هستند.

یوسف زاده، ادامه داد: قصّه های عجیبی در لابه لای هشت سال دفاع مقدّس اتفاق افتاده است که خیلی از آن ها دیده نشده است.

در این مراسم از ایثارگران مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.