سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی:

جزء رکابزنان حاضردر مسابقات قهرمانی جهان نیستم

ملی پوش دوچرخه سواری گفت:جزو رکابزنان منتخب برای مسابقات قهرمانی جهان نیستم و نبودم در این رقابت تصمیم درستی بود.

قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان در مسیر کفی برگزار می شود و من رکابزن مسیر کوهستانی جاده محسوب می شوم جزو رکابزنان منتخب حضور در این رقابت نبودم و فکر می کنم تصمیم درستی گرفتند زیرا این مسیر مناسب دوچرخه سواران رشته اسپرینت است.

وی افزود:به خاطر رقابت های المپیک نتوانستیم در تورهای دوچرخه سواری آسیایی به همراه تیم باشگاهی شرکت کنم از طرفی تیم فوتبال ماشین سازی هم زیر نظر شهرداری تبریز فعالیت می کند و باتوجه به اینکه تازه وارد لیگ برتر شده باید توجه بیشتری به تیم می شد و این اتفاقات موجب شد تیم شهرداری تبریز در رنکینگ آسیایی سوم شود البته تیم باشگاهی را دوباره به جایگاه اولش باز می گردانیم.


گلبار نژاد قربانی بی تجربگی شد

میزبانی در خصوص بهمن گلبار نژاد و جاده ای که در المپیک رکاب زدند تصریح کرد: رقابتهای دوچرخه سواری در المپیک دارای دو مسیر مجزا بود و 150 کیلومتر مسافت داشت ، لپ اول برای رقابت مسابقات المپیک و پارالمپیک یکی بود اما لپ دوم خیلی سنگین بود به این خاطر در مسابقات پارالمپیک حذف شد زیرا برای رکابزنان پارالمپیکی مسیر سختی به حساب می آمد.

وی خاطر نشان کرد: من که جزو رکابزنان سالم و حرفه ای به حساب می آیم و همه چیز را در تمرینات لمس کرده ام در المپیک بدشانسی آوردم. این رکابزن که جزو پارالمپیکی های کشور بود و در سال شاید یک مسابقه دسته جمعی هم برای آنها در سطح کشور برگزار نمی شود بدون شک بی تجربه تر از بنده بود و در هر صورت نباید چنین اتفاقی برای وی می افتاد این جریان بی تجربگی مربی را نشان می داد.

رقابتهای تور فوژو را با تیم باشگاهی شرکت می کنم

میزبانی در خصوص مسابقاتی که با تیم باشگاهی در پیش دارد عنوان کرد: حضور در تور بین المللی فوژو نزدیکترین رقابت پیش روی ما است که اواسط آبان ماه در چین برگزار می شود زیرا به خاطر مشکلات مالی در مسابقات قزاقستان نتوانستیم شرکت کنیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.