سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

بهره برداری از 15 مدرسه بنیاد برکت در لرستان

بهره برداری از 15 مدرسه بنیاد برکت در استان لرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و وزیر آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس 15 مدرسه بنیاد برکت در مناطق مختلف لرستان به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان گفت: برای ساخت این واحد های آموزشی با 56 کلاس درس در مناطق محروم لرستان در مجموع 37 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بازوند افزود: بنیاد برکت سال گذشته نیز با اعتبار 35 میلیارد ریال 13 مدرسه در لرستان ساخت و تحویل آموزش و پرورش داد.

در این مراسم رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: تا کنون بنیاد برکت در راستای اجرای مدرسه سازی در لرستان یک هزار و 140 میلیارد ریال هزینه کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی افزود: روند مدرسه سازی در استان لرستان پیش درآمد خوبی در بازسای و عمران این استان در همه زمینه ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان نیز گفت: بنیاد برکت در راستای تحقق آرمانها و فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای محرومیت زدایی در لرستان کارهای ارزشمندی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی صرفه جویی، مشارکت مردم و آمیختگی معنوی را از ویژگی های طرح های بنیاد برکت برشمرد و افزود: اجرای این طرح ها در مناطق محروم استان موجب کشف استعدادهای درخشان و شکوفایی آنان شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.