سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

استقبال از نشستهای کتابخوانی در کرمان

برگزاری نشستهای کتابخوانی در کرمان با استقبال علاقندان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اعلام این مطلب گفت: در این نشست ها که تحت عنوان "کتابخوان" برگزار میشود اعضای کتابخانه های عمومی سطح استان در محل کتابخانه گردهم آمده و چکیده ای از محتوای تازه ترین کتابی را که مطالعه کرده اند برای دیگر اعضا بازگو میکنند .

وی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته بیش از 350 نشست کتابخوان در کتابخانه های عمومی استان کرمان برگزار شد گفت :در اجرای این طرح اولویت با کتاب هایی است که برای عموم مردم قابل درک باشد و طیف گسترده ای از مخاطبان را به مطالعه علاقمند کند.

وی هدف از برگزاری نشست های کتاب خوان را گسترش فرهنگ مطالعه مفید دانست و گفت : این نشستها با تلاش کتابداران و با حضور اعضای فعال کتابخانه های عمومی در سطوح مختلف اعم از بزرگسال، کودک و نوجوان، اقشار خاص، و یا موضوعات تخصصی برگزار می شود که تازه ترین نشست تخصصی این طرح با محوریت مطالعات دفاع مقدس و با حضور صاحبنظران، اساتید، شعرا و علاقمندان به حوزه ادبیات پایداری در محل کتابخانه مرکزی کرمان برگزار شد. طرح برگزاری سلسله نشست های کتاب خوان از خرداد سال 1394 در کرمان آغاز شده است .

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.