سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آغاز طرح اینترنتی سرشماری کرمانشاهیان از فردا

طرح اینترنتی سرشماری کرمانشاهیان از فردا آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ طرح اینترنتی سرشماری کرمانشاهیان از فردا سوم مهرماه آغاز می شود.
طرح حضوری  سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 هم با حضور 900 آمارگیر از 25 مهر ماه آغاز می شود و به مدت یکماه یعنی تا 25 آبانماه ادامه دارد.
قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 استان گفت: شروع مرحله اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 از سوم مهرماه سال جاری آغاز می شود و در این مرحله افراد باید به سایت sarshomari95.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
نمکیان با اشاراه به اینکه برای تکمیل این اطلاعات نیاز به وجود مدارک هویتی تمامی اعضای خانوار و نیز قبوض آب و برق است که کدپستی بر روی آنها درج شده است ادامه داد: در اجرای طرح 

حضوری آمارگیری هم  آمارگیران همگی یونیفرم یکسان و تبلت در دست داشته و کارت شناسایی آنها که هولوگرام مرکز آمار بر روی آن نقش بسته را بر روی لباس خود دارند.

نمکیان افزود: در این مرحله افرادی که بصورت اینترنتی ثبت نام شده‌اند نیازی به پاسخگویی به مامور سرشماری نداشته و تنها کد آماری خود را که از سامانه دریافت کرده‌اند به مامور سرشماری ارائه می‌دهند.


انتهای پیام/پ





ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.