کرمانشاه؛

افزایش روند استقبال خانوارها از ثبت نام اینترنتی

رییس مرکز امار ایران از مردم خواست که پس از سرشماری اینترنتی کد پایانی را حفظ کنند تا هنگامی که مامور سرشماری به درب منزل آنها مراجعه کرد با ارایه آن دیگر نیازی به سرشماری حضوری ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امیدعلی پارسا افزود: اطلاعات موجود نشان می دهد که بتدریج روند استقبال خانوارها از ثبت نام اینترنتی افزایش یافته و انتظار می رود این امر بیشتر مورد استقبال خانوارها قرار گیرد.


وی خاطرنشان ساخت:ایران اسلامی در طول دوران پس از انقلاب سرشماری ها به شکل حضوری و ثبت میدانی انجام گرفته، اما اکنون برای نخستین بار به شیوه اینترنتی این موضوع پیاده شده است.

به گفته پارسا، سرشماری اینترنتی تا بیست و چهارم مهرماه جاری در کشور ادامه خواهد داشت و چنانچه درصد بالایی از مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای توسعه یافته به لحاظ آماری قرار می گیرد.

پارسا گفت:براساس برنامه ریزی از 25 مهر تا ٢٥ آبانماه نیز سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری انجام خواهد شد.

 شهروندان استان های سمنان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، خراسان جنوبی، کردستان و آذربایجان شرقی بیشترین مشارکت را در ثبت نام اینترنتی داشته اند.استان های کرمانشاه، همدان، گلستان، قزوین، لرستان، خوزستان و البرز نیز در انتهای فهرست قرار دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.