سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

الگو‌گیری از دوران دفاع مقدس برای ایستادگی مقابله با استکبار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام گفت: با سلاح ایمان و بصیرت پا در رکاب ولایت فقیه با وحدت و دفاع همه جانبه در برار استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ابوطالب جوان با گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۶۳۰ شهید شیعه و اهل سنت تربت جام افزود: بر کسی پوشیده نیست که حفظ یکپارچگی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی پای اعتقاد و شرافت خود و جانانه ایستادند با درایت امام (ره) این حماسه مقدس هشت ساله اتفاق افتاده است که فراموش شدنی نیست.

وی تصریح کرد: امروز نیز وظیفه ما و مردم این است‌ که با سلاح ایمان ‌و بصیرت پا در رکاب ولایت فقیه با وحدت و دفاع همه جانبه در برابر استکبار جهانی با تأسی از جهاد کبیر بایستیم تا مایه فخر و مباهات نسل کنونی و آینده سازان میهن عزیزمان شود.

ابوطالب جوان با اشاره به آغاز رسمی جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور۱۳۵۹ به سر کردگی آمریکا با بمباران شهرهای ایران اسلامی بیان داشت: امروز نیز دشمن با همان خوی استکباری جنگ سخت به ملت ما تجاوز و قصد دارد با استفاده از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، تحریم های اقتصادی، جنگ نیمه سخت و جنگ ‌نرم ‌اهداف ‌نامشروع‌ خود را تحمیل نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با بیان این که گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخشی از ارزش های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند که متعلق به مقطع و زمانی خاصی نیست خاطر نشان کرد: اهمیت حفظ ارزش های معنوی و فرهنگی مسئله‌ مهم اجتماعی است که باید ضمن برنامه‌ ریزی و شرکت فعالانه با اشاعه فرهنگ انقلابی همراه شود

وی ادامه داد: بیش از شصت برنامه فرهنگی،عقیدتی،تربیتی، بصیرتی،ورزشی‌ واقتصاد مقاومتی‌ با رویکرد جهادی به‌ مناسبت سی وهفتمین سالگرد ‌گرامی داشت ‌هفته ‌دفاع مقدس به همت رده های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا می شود.

انتهای پیام//م.ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.