سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

فتنه FATF در راستای تحریم درونی نظام

امام جمعه دهلران گفت: هدف از اجرایFATF این است نظام اسلامی را دچار تحریم درونی کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی اعلام کرد : تفکرات بی پایه و بی اساس باعث بوجود آمدن تکفیری های جنایت کار و فتنه گرانی بود که نمونه آن را در سال 88 همه ما به چشم خودمان دیدیم.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اساس محکم دین اسلام و ولایت فقیه را برای خود نشانه رفتند تا بتوانند بر علیه آن به پاخیزند و تفکرات اسرائیلی، امریکایی، انگلیسی و وهابی خود را پیاده کنند.
 
وی افزود : این انقلاب زیر پرچم خداوند متعال، امام زمان(عج) و نائب بر حقشان امید امت اسلام امام خامنه ای است و می رود تا انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش حجت بن الحسن العسکری برساند.
 
وی فتنه گران سال 88 و گردانندگان آن ها که به سران فتنه مشهور هستند را عده ای بی دین، کج فهم و بی عقل توصیف نمود و گفت: در سال 88 این ها با همکاری استکبار با برنامه ریزی آمدند و به این نتیجه رسیدند که ولایت فقیه اساس اسلام و انقلاب است و به خیابان ها ریختند تا این انقلاب را تضعیف کنند.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نا امیدی امروز دشمنان اسلام بخاطر پرچم اسلام و شجره طیبه ولایت است، عنوان کرد: امت اسلام و امام امت در این فتنه ها هم بار دیگر به میدان آمدند تا نشان دهند که این انقلاب صاحب دارد و هیچ ٱدم بی عقلی نمی تواند کوچکترین آسیبی به مملکت اسلامی وارد کند.
 

 
 
 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، دهلران ، امام جمعه ، فتنه ، 88
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.