سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جشن جوانه ها؛

بیش از 45 هزار دانش آموز پایه هفتم راهی مدارس آذربایجان غربی

همراه با نواخته شدن زنگ جوانه ها در ارومیه، 45 هزار و 866 دانش آموز کلاس هفتم راهی مدارس استان گردیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ایین نواخته شدن زنگ جوانه ها در مدرسه شاهد عفاف ارومیه اظهار داشت: رعایت عدالت و ارتقای کیفیت آموزشی جزء اولویتهای قابل پیگیری در سالجاری است.

سید سیاح افزود: آموزش دختران و پسران امسال در بسیاری از مناطق و به ویژه ناحیه دو مورد توجه بوده و آموزش دختران از پسران پیشی گرفته است.

وی اظهار کرد: دوره اول متوسطه دارای اهیمت خاصی در آموزش و پرورش بوده و نقش اولیا در دوره اول متوسطه بسیار مهم و قابل توجه است

معاون آموزش متوسط آموزش و پرورش استان بیان کرد: طرح تعالی مدرسه، جشنواره نوجوان خوارزمی و بسیاری برنامه های دیگر در این مقطع برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه در جشن جوانه ها در مدرسه عفاف ارومیه گفت: کیفیت بخشی به برنامه ها از مهمترین اولویتها بوده و در این راستا دوره های مختلفی در طول تابستان در قالب پروژه مهر اجرا شد.

مجرد اظهار کرد: علاوه بر برنامه های منطقه ای 10برنامه ملی و استانی و دو طرح ناحیه ای در سطح مدارس و اداره به اجرا در می آید.

وی گفت: ناحیه 2 ارومیه با 74مدرسه شهری و روستایی و 16هزار و 672 دانش اموز دوره اول سال تحصیلی را آغاز می کند و این ناحیه دارای 73هزار دانش آموز و 300 مدرسه کد دار در قالب 200فضای اموزشی است.

لازم به ذکر است؛ به علت مصادف شدن نواخته شدن زنگ جوانه ها در ارومیه با آغاز هفته دفاع مقدس این زنگ توسط یک فرزند شهید نواخته شد.

امسال 132 هزار و 505 دانش آموز در دوره اول متوسطه راهی افزون بر یکهزار مدرسه می شوند که 45 هزار و 866 نفر از این تعداد دانش آموز پایه هفتمی هستند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.