سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثمری: هدفم درخشش در مسابقات ساحلی ویتنام است

پرتابگروزنه کشورمان گفت: تمام سعی ام براین است که بتوانم در مسابقات ساحلی آسیا ویتنام یک مدال خوشرنگ برای کشورمان کسب کنم.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی اش اظهار کرد: بعد از پایان مرحله دوم لیگ دو و میدانی به طور مستمر تمریناتم را در دونوبت صبح و عصر زیر نظر مربی اختصاصی ام برای حضور در مسابقات ساحلی آسیا 2016 ویتنام پیگیری می کنم تا در این مسابقات بتوانم نتایج خوبی را برای کشورمان کسب کنم. از همین جا به مردم کشورمان قول می دهم که در این رقابت ها با تمام توانم به میدان بروم.

ثمری افزود: حضور در مسابقات ساحلی ویتنام مانع از شرکتم در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور می شود.

پرتابگروزنه کشورمان درباره اعزام مربی اش به مسابقات ساحلی ویتنام اظهار کرد: بسیار خوشحالم که مربی ام را به عنوان همراه در ویتنام در کنار خودم دارم و دیگر دغدغه ای از اینکه تنها و بدون همراه به این مسابقات بروم ،را ندارم و با این شرایط با تمرکز بیشتری در بازی های ساحلی آسیا شرکت می کنم.

ثمری درباره مهم ترین رقیبانش در این رقابت ها گفت: پرتابگران هند،چین مهم ترین رقیبان من در بازی های ساحلی آسیا محسوب می شوند.

وی در مورد اهداف خود در آینده تصریح کرد: در حال حاضر قصد دارم مسابقات ساحلی آسیا را به پایان برسانم، بعد از آن هم با توجه به سختی هایی که در این یک سال اخیر متحمل شده ام چند روزی را استراحت کنم و بعد از آن با تمام توان در مسابقات آتی شرکت کنم و بتوانم مدال های خوشرنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.