سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کم بودن تعداد معتادان در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری

استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری معتادان کم‌تری دارد ولی به هر حال نیاز است که به این امر مهم و ضروری بها داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در ششمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان اردبیل اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای با بهانه‌های یک شبه پولدار شدن با قاچاق مواد مخدر بر این تصمیم هستند مردم کشور به ویژه نسل جوان را به منجلاب اعتیاد گرفتار کنند که در این زمینه از عموم مردم خواستاریم که آگاهی کاملی در ارتباط با این مسائل مهم و اساسی داشته باشند.

وی گفت: خطاهای این فریبکاران قابل چشم‌پوشی و گذشت نیست و بایستی با اقدامات جدی و مناسب مسئولان، از عملیات نامناسب این افراد جلوگیری شده و مجازات این افراد که با جان و مال مردم بازی می‌کنند به گونه‌ای پرداخت شود که دیگر هوس دوباره این اشتباهات را نکنند.

استاندار اردبیل افزود: با همکاری همه‌جانبه مسئولان بایستی اقدامات لازم در ارتباط با مقابله با قاچاقچیان در سطح استان اردبیل انجام شود تا بتوانیم این معضل بسیار مهم و اساسی را در جامعه به حداقل برسانیم چرا که اگر این افراد اهداف شوم خود را پیش‌ ببرند خانواده‌ها را از آرامشی که در فضای خانه دارند سلب کرده و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به مردم وارد می‌کنند که به هیچ وجه نمی‌توان آن‌ها را ترمیم بخشید.

خدابخش تصریح کرد: در راستای حل مشکل اعتیاد و بهبود بیماران معتاد در استان اردبیل تصمیماتی مبنی بر دایر کردن مراکز ویژه نگهداری معتادان گرفته شده بود که ‌اکنون به مرحله احداث رسیده ولی مشکلاتی از سوی ادارات و ارگان‌های دولتی در ارتباط با کاستی‌ها و کمبودهای این مرکز وجود دارد که در حال حاضر با اهتمام مسئولان مربوطه بررسی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در ادامه بیان کرد: خوشبختانه استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری معتادان کم‌تری دارد ولی به هر حال نیاز است که به این امر مهم و ضروری بها داده شود و اقدامات اساسی در این ارتباط انجام شود تا بتوانیم این مشکل بزرگ اجتماعی را در سطح استان اردبیل به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.