سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اسکان 306 هزار مسافر فرهنگی در مدارس اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از آغاز سفرهای تابستانی تاکنون میزبانی از ۳۰۶ هزار و ۴۶۴ نفر مسافر فرهنگی در مدارس استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در بازدید از مدارس طرح اسکان فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: افتخار میزبانی از 306 هزار و 464 نفر میهمان از استان‌های مختلف کشور در تابستان امسال نصیب خادمان فرهنگیان استان اردبیل شده است.

وی گفت: از آغاز تعطیلات تابستانی 67 هزار و 788 خانواده در قالب 750 هزار و 591 نفرروز از استان های مختلف ایران مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته‌اند که تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان فرهنگی در پایگاه‌ها و مرکز اسکان در سطح استان مطلوب و مناسب و شایسته قدردانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل با استفاده از نیروهای مجرب و پرتلاش و تمام ظرفیت‌ها یک هزار و 49 کلاس در 121 مدرسه را که در گروه‌های الف و ب تجهیز شده و نزدیک به 165 تخت در مراکز آموزشی و فرهنگی در شهرستان اردبیل و سرعین، آماده استقبال و ارائه خدمات به عزیزان فرهنگی و خانواده‌های آنان بود.

ناصری با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی در حوزه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی عملیاتی، ادارات آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان نواحی و مناطق استان اردبیل در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال 95 را به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین فرمودند و نیز شعار سال تحصیلی 96-95 استان با عنوان « ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتی» اهتمام جدی خواهیم داشت.

وی گفت: انتظار می‌رود تمامی مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استان و مسئولان مربوطه در راستای تحقق شعار سال تحصیلی اقدامات لازم را انجام داده و زمینه‌های عملیاتی شدن آن را در سطح استان فراهم کنند که این امر نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.