معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به تعداد دانش‌آموزان مناطق ۱۹ گانه استان در هفته دولت امسال بین مدارس اردبیل توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی ورودی در همایش مدیران مدارس متوسطه شهرستان خلخال با اشاره به نامگذاری سال تحصیلی 96-95 به‌ نام "ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتی" اظهار داشت: مدیریت مشارکتی یعنی جذب حداکثری اولیای دانش‌آموزان که باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی گفت: تشریک مساعی با معلمان در تصمیماتی است که در طول سال تحصیلی در مدرسه اتخاذ خواهد شد و مدیران مدارس باید در این زمینه برنامه‌های ابتکاری خود را به منصه ظهور برسانند چرا که آموزش تنها کوهی است که قله ندارد و هر چه قدر در این زمینه ابتکار و خلاقیت داشته باشیم کافی نیست.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: پروژه مهر نماد توانمندی مدیران مدارس است همچنان که نماد توانمندی و برنامه‌ریزی مسئولان استانی است و نظم و انظباط، بهداشت مناسب، تعامل با اولیا و دبیران از شاخصه‌های آموزش و پرورش سرآمد است.

ورودی با بیان دیگر اهداف پروژه مهر گفت: هدف اصلی تمام عوامل اجرایی چه در سطح استان و مناطق این است که معلم با آرامش کامل با دانش‌آموز در کلاس درس حاضر باشد و دانش‌آموز بدون دغدغه در کلاس درس مشغول تحصیل شود و وظیفه ما آماده کردن این بستر است..

وی در مورد بحث توزیع عادلانه تجهیزات آموزشی در سطح استان گفت: 12 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به تعداد دانش‌آموزان مناطق 19 گانه استان در هفته دولت امسال بین مدارس توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.