سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اصل بی طرفی برگزار می شود

قائم مقام وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را در کمال امنیت و آرامش و بر اساس قانون و رعایت اصل بی طرفی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مقیمی در جمع فرمانداران و بخشداران استان همدان با تشریح بخشی از عملکرد دولت در سه سال اخیر گفت: دولت یازدهم در شرایطی روی کار آمد که وضعیت اقتصادی نامطلوبی در کشور حاکم بود، اما با وجود این مشکلات دولت توانست با اقدامات خود شاخص های اقتصادی را ارتقا داده و حرکتی رو به جلو را آغاز کند.

وی با بیان اینکه تلاش در راستای خروج کشور از رکود توسط دولت همچنان با جدیت ادامه دارد، افزود: تک رقمی کردن نرخ تورم ۴۰ درصدی، رساندن افزایش اقتصادی منفی به ۴.۵ درصد و کاهش نرخ بیکاری از جمله اقدامات شاخصی بوده که توسط دولت یازدهم در سه سال اخیر انجام شده است.

قائم مقام وزیر کشور در ادامه موفقیت در عرصه سیاست خارجی را یکی دیگر از دستاوردهای دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در طول سه سال گذشته و با تعاملات انجام شده در این عرصه بسیاری از مسائل حل و فصل شده و اجرای برجام نیز زمینه را برای تعامل و ارتباط با دنیا فراهم کرده است.

مقیمی همچنین به دستاوردهای دولت در عرصه سلامت اشاره کرد و افزود: طرح تحول نظام سلامت از اقدامات بزرگ دولت در این حوزه است که در راستای آن ۱۱ میلیون نفر افراد فاقد بیمه در کشور بیمه شده و هزینه ها نیز از ۷۰ درصد به ۳ درصد کاهش یافت.

قائم مقام وزیر کشور همچنین توجه جدی به مسائل اجتماعی را از دیگر برنامه های دولت یازدهم برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه در زمینه هایی نظیر حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد مطالعات عمیقی از سوی وزارت کشور انجام گرفته که بر اساس این مطالعات برای بهبود وضعیت موجود تلاش خواهد کرد.

استاندار همدان هم در این همایش گفت: اجرای سالم انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بزرگترین افتخار و سربلندی دولت یازدهم است.

محمدناصر نیکبخت یکی از علت های کسب رتبه برتر وزارت کشور در جشنواره شهید رجایی را برگزاری انتخابات سالم و بدون مشکل ذکر کرد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.