حجت الله موحدی به عنوان رییس بانک قوامین استان همدان معرفی شد.

موحدی رییس بانک قوامین استان همدان شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قائم مقام بانک قوامین کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب بانک قوامین استان با اشاره به اینکه استان همدان شهر پایتخت و تاریخ تمدن ، شهر شاعران و حکیم بوعلی سینا و رشادت هاییقهرمانانی همچون سردار همدانی است، گفت: افرادی که در بانک ها فعالیت می کنند با استفاده از وجوهات، مردم جامعه را ساماندهی می کنند و منابعی را که بخش های مختلف تخصیص می دهند به شکل راهبردی و با هوشمندی و استفاده از منابع را، در لایه های مختلف اقتصاد هزینه کنند.

حمیدرضا نجف پور اظهار داشت: تخصیص منابع به لا یه های مختلف اقتصاد موجب شکوفایی در کشور شده است و اقتصاد مقاومتی هم به دنبال اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: بانک ها در برابر مردم وظایفی دارند که باید آن ها را بدرستی انجام دهند و مردم هم خواسته ها و مطالبات قانونی خود را از بانک ها طلب کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک به تکریم سیاسی حکومت اسلامی باید طراحی شود افزود: تلاش می کنیم که حکومت اسلامی با آرمان های الهی محقق شود که یکی از ویژگی اقتصاد اسلامی خواهد بود.

نجف پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که اگر شعارهای ایشان توجه کنیم کمک به اقتصاد جامعه خواهد بود ابراز کرد: برای اینکه چرخه های صنایع کشور بخوبی انجام شود باید ضعف سیستم های بانکی کشور برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: بانک ها در هوشمند سازی تورم نقش خوبی را ایفا کرده اند بشکلی که اگر در دولت کاهش تورم اتفاق افتاد ،به دلیل همکاری خوب بانک ها بوده است.

قائم مقام بانک قوامین کشور بیان کرد: بانک ها در سیاست کلان نظام وظایفی را به عهده دارند که توزیع هوشمندانه و عالمانه سرمایه های موجود در بانک ها برای راه اندازی کسب وکار حلال توسط مردم از جمله این اقدامات است.

نجف پور با بیان اینکه یکی از مولفه های جدی اقتصاد مقاومتی، مردم سازی اقتصاد است تصریح کرد: رفاه و عدالت اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده از ارکان اصلی مولفه های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: بانک ها نقش کلیدی در بسترسازی و نظام دینی به عهده دارند و برای افزایش هر چه بیشتر این موضوع نیاز به همکاری و همدلی مسئولان است.

گفتنی است 730 شعب بانک قوامین با 61 هزار میلیارد تومان منابع مالی و7800 نیروی انسانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

در این مراسم از علیرضا رضایی رییس سابق این بانک تجلیل و حجت الله موحدی نیز به عنوان رییس بانک قوامین استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.