سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین همایش ملی اندازه گیری جریان سیالات در صنایع نفت

سومین همایش ملی اندازه‌گیری جریان سیالات در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و آب از هفدهم آذر ماه 95 به مدت دو روز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همايش با اهداف شناسايی ظرفيت های موجود در کشور در موضوع ميترينگ؛ تلاش در جهت آموزش عملی و نظری موضوعات مختلف مرتبط با ميترينگ؛ تلاش در جهت معرفی حساسيت های موضوع ميترينگ در کشور و لزوم جلب توجه بيشتر شرکت ها و مراکز تحقيقاتی به آن؛ رصد فناوری های نوين در ميترينگ و معرفی آنها به شرکت های داخلي؛ توسعه دانش ميترينگ در کشور در جهت رفع مشکلات، دسترسی به دانش طراحی و ساخت انواع سيستم های ميترينگ و پرووينگ مورد نياز در کشور؛ تلاش در جهت ايفای نقش موثرتر در استانداردهای ملی و بين المللی با توجه به شرايط خاص کشور در منطقه و معرفی پتانسيل های موجود در مراکز تحقيقاتی و دانشگاهی کشور در جهت رفع مشکلات ميترينگ در کشور برگزار میگردد.

به گفته سید حسن هاشم آبادی، دبیر سومین همایش ملی اندازه گیری جریان سیالات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی قرار است در این کنفرانس موضوعاتی از قبیل: انواع فناوری‌های مربوط به میترینگ (اندازه ‌گیری کمی و کیفی) در جریان های تک فازی و چند فازی، عملیات پرووینگ و کالیبراسیون انواع کنتور در صنعت، استانداردهای ملی و بین المللی در اندازه گیری، هوشمند سازی اندازه گیری، حقوق اندازه گیری و ...در قالب مقاله مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دبیر این کنفرانس اظهار داشت:  کنفرانس میترینگ در دانشگاه علم و صنعت ایران و تحت حمایت وزارت نفت و شرکتهای تابعه، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، انجمن مهندسی شیمی، انجمن مهندسی نفت، انجمن مهندسی گاز، انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران در شهر تهران دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و پایگاه سیویلیکا نمایه خواهد شد.

همچنین سومین نمایشگاه صنعت میترینگ کشور (3 rd FLOW MEX) نیز بصورت همزمان جهت معرفی توانمندیهای شرکتهای داخلی و خارجی نیز برگزار خواهد شد. شایان ذکر است شرکتهای فعال در این موضوع میتوانند خدمات قابل ارائه به صنعت کشور را نیز در سومین جلد از "کتاب مرجع صنعت میترینگ کشور" نیز منعکس نمایند.

هاشم آبادی افزود: علاقمندان برای ارسال مقالات تا پانزدهم مهرماه95 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ی همایش ارسال کنند. 

وی افزود: پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس اول آبان ماه 95 خواهد بود و علاقمندان می توانند از طریق آدرس اینترنتی flowmeasurement.ir با دبیرخانه کنفرانس ارتباط برقرار نمایند.

گفتنی است، پیش از این اولین و دومین کنفرانس میترینگ نیز در سال های گذشته به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شده است که مورد استقبال بی نظیر فعالین صنعت، محققین و دانشگاهیان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.