سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 95 مشخص شد

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از زمان ثبت نام و شروع کلاسهای پذیرفته شدگان کنکور 95 خبر داد.

آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طبق پیش بینی و برنامه ریزی‌ها قرار است که سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج نهایی کنکور سراسری 95 را روز چهارشنبه 31 شهریورماه اعلام کند.

وی با بیان اینکه تاخیر در اعلام نتایج، زمان ثبت نام و شروع کلاسهای ورودی های جدید را به تعویق انداخته، افزود: درصورت اعلام نتایج طبق زمان مقرر، ثبت نام پذیرفته شدگان از سوم لغایت پنجم مهرماه 95 انجام می شود.

 معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: از سال 1381 تاکنون همواره بعد از پایان ثبت نام، ورودی های جدید درقالب اردوی سه روزه به مشهد مقدس می روند.

وی عنوان کرد: آشنایی ورودی های جدید با یکدیگر،انتخاب هم اتاقی برای دانشجویان خوابگاهی و حضور در کلاس ها با یک روحیه معنوی از جمله ویژگی ها و دلایل برگزاری این اردو برای ورودی های جدید هر سال است.

آرانی با بیان اینکه کلاسهای ورودی های جدید مقطع کارشناسی از 10 مهرماه شروع می شود، یادآور شد: دانشگاه ناچارا برای ثبات در برنامه آموزشی، کلاس جبرانی درس های به تاخیر افتاده کارشناسی مخصوصا دروس عمومی پایه نظیر ریاضی و فیزیک عمومی دانشجویان را علاوه بر پیش بینی زمان مناسب برای امتحانات درنظر می گیرد که البته مسئولان آموزشی دانشگاه در این رابطه متصدی هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.