سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

مدال های رنگارنگ مسابقات پرس سینه از آن خوزستانی‎ها شد

مسئول کمیته پرس سینه هیات پرورش‎اندام و بدن‎سازی استان از کسب چندین مقام توسط ورزشکاران خوزستانی در رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم‎ملی پرس سینه با لوازم موفق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا حسین‎پور مسئول کمیته پرس سینه هیات پرورش‎اندام و بدن‎سازی استان اظهار کرد:‌ این مسابقات از 23 تا 25 شهریورماه در مهدی‎شهر استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 240 ورزشکار در قالب 18 تیم به انجام رسید که تیم منتخب استان خوزستان با نام "باشگاه آکادمی هومان اهواز" در این پیکارها حضور داشت.

حسین پور گفت:‌ در پایان نیز تیم خوزستان در این مسابقات موفق به کسب 14 مدال طلا، 6 مدال نقره و 5 مدال برنز شد.

مسئول کمیته پرس سینه هیات پرورش‎اندام و بدن‎سازی خوزستان بیان داشت:‌ نماینده خوزستان در گروه سنی نوجوانان و جوانان به ترتیب با 57  و 60 امتیاز بر سکوی نخست قرار گرفت و در رده سنی بزرگسالان با 25 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد؛ همچنین باشگاه آکادمی هومان اهواز در رده پیشکسوتان مستر یک و مستر 3 به ترتیب با 50 و 24 امتیاز موفق به کسب مقام اولی و سومی شد.

حسین‎پور ادامه داد:‌ در گروه سنی نوجوانان نیز پویا سعادت‎نیا در وزن 53 کیلوگرم به‌عنوان قهرمان قهرمانان کشور معرفی شد و همچنین حمید نظریان در دسته 93 کیلوگرم عنوان قهرمانان و قهرمانان گروه سنی جوانان را به خود اختصاص داد.

مسئول کمیته پرس سینه هیات پرورش‎اندام و بدن‎سازی خوزستان گفت:‌ مسابقات در سطح
خوبی برگزار شد و چندین رکورد کشوری نیز در این دوره جابه‎جا شد، ‌جا دارد از آقای رفیع‎زاده رییس هیات بدن‎سازی و پرورش‎اندام خوزستان نیز تشکر کنم که با همه‌ی مشکلات پیش رو، برای اعزام این تیم‎ها به مسابقات کشوری زحمت می‎کشند.

وی در پایان افزود: به گفته‌ مسئولان فدراسیون، خوزستان قطب پاورلیفتینگ کشور است و باید بگویم این قطب فقط با نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‎تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد و من از آقای کیانی‎زاده خواهش می‎کنم که چنین نگاهی به مدال‎آوران هیات پرورش‎اندام و بدن‎سازی خوزستان داشته باشد. بیشتر این مدال‎آوران می‎توانند در آسیا و جهان نیز بر سکوی قهرمانی بایستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.