اهواز؛

پایان رقابت های پرس‌سینه کلاسیک خوزستان

شهرستان کارون، میزبان رقابت های قهرمانی پرس سینه کلاسیک (بدون لوازم) باشگاه های خوزستان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا حسین‌پور، مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ، اظهار کرد: ‌این مسابقات "یادواره شهدای مدافع حرم" به میزبانی شهرستان کارون برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، گفت: در این مسابقات 185 ورزشکار در قالب 22 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره به نتایج تیمی این رقابت ها، عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان باشگاه رسالت اندیمشک به قهرمانی رسید، باشگاه اوتانا رامهرمز بر سکوی دوم قرار گرفت و باشگاه امیران اهواز مقام سوم را به دست آورد.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز باشگاه اوتانا رامهرمز اول شد، باشگاه آریامن دزفول به نایب قهرمانی رسید و باشگاه رسالت اندیمشک عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

حسین پور بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان هم باشگاه رسالت اندیمشک بر سکوی نخست ایستاد، هیات بدنسازی شوشتر دوم شد و باشگاه بسیج اصناف رامهرمز مقام سوم را به دست آورد.

وی گفت: در رده سنی پیشکسوتان نیز باشگاه آریامن دزفول مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، باشگاه توانمند اهواز در رده دوم قرار گرفت و هیات بدنسازی بهبهان سوم شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.