سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

جشن بزرگداشت روز ملی سینما در شهرکرد

جشن بزرگداشت روز ملی سینما در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جشن بزرگداشت روز ملی سینما با حضور هنرمندان و اهالی سینما در تالار اندیشه فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

در این جشن، حسن جوانبخت، سید محمد طاهریان قهفرخی، فرامک سلیمانی دشتکی و شهرام فرجی به عنوان پیشکسوتان فیلمسازی استان چهارمحال و بختیاری مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به رشد و بالندگی و موفقیت های هنر سینما در دولت یازدهم گفت: حضور سینماگران در عرصه های بین المللی و فعال شدن سینماها از برنامه های دولت است.

جواد کارگران افزود: به زودی 2 سینمای دیجیتال با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، سازمان امور سینمایی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرهای شهرکرد و فارسان دایر می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تنها دو سینما در چهارمحال و بختیاری فعال است، از تبدیل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد به سینما غدیر با همکاری انجمن سینمای جوانان کشور هم خبر داد و گفت: راه اندازی نمایندگی انجمن سینمای جوانان در شهرستان های مختلف استان هم در دست بررسی است.

کارگران اضافه کرد: امسال جشنواره فیلم بام ایران هم که چند سالی به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده بود، آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.