سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم توجه به معضل حاشیه نشینی در شادگان

توجه به معضل حاشیه نشینی در شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش  معاون فرماندار شادگان گفت: بیشتر مناطق آلوده به مواد مخدر در حاشیه شهرها واقع شده و در همین راستا باید برای رفع این معضل چاره ای جدی اندیشید.

نعمت الله آلبوغبیش در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شادگان ، با اشاره با اولویت های پنج گانه مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، مفاسد و مناطق بحرانی افزود: مواد مخدر و اعتیاد نسبت به سایر آسیب ها در رأس قراردارد و جز با مشارکت همگانی، مقابله با این پدیده خانمانسوز آسان و ممکن نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه اکثر مناطق آلوده به مواد مخدر در حاشیه شهرها واقع شده، بر لزوم توجه بهینه به امور عمرانی و فرهنگی روستاها تأکید کرد و گفت: حاشیه نشینی نتیجه مهاجرت روستائیان به شهرهاست که باید با توجه بیشتر به روستاها از مهاجرت آنان و ایجاد حاشیه نشینی و تبعات بعدی ناشی از آن جلوگیری کنیم.

معاون فرماندار شادگان افزود: سیگارکشیدن در ادارات و سازمانهای دولتی و بانکها و شرکتها ممنوع است و مسئولان ادارات ملزم به رعایت دستورالعمل مربوطه هستند.

آلبوغبیش گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده، دربهترین شرایط تنها ۲۰ درصد معتادان معالجه شده، کاملاً بهبود یافته و به زندگی عادی خود برگشته اند. در همین راستا برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری و اطلاع رسانی دقیق از مضرات و آسیب های اعتیاد بسیارلازم و ضروری است که باید به طور جد مورد توجه اعضای ستاد بویژه دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.