سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

توزیع سبد کالای حمایتی زنان باردار در پیرانشهر

200 سبد کالای حمایتی زنان باردار در شهرستان مرزی پیرانشهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت : به منظور حمایت از زنان نیازمند باردار و شیرده روستایی ، بنیاد علوی زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری 200 سبد کالا با همکاری واحد بهداشت خانواده و خدمات مرکز بهداشت پیرانشهر ارسال کرد که بین این زنان توزیع شد.

کریمی وزنه، هدف از اجرای این برنامه را ارتقاء سطح سلامت تغذیه‌ای زنان باردار و شیرده عنوان کرد و افزود : غذایی که در دوران بارداری مصرف می‌شود نیازهای تغذیه‌ای مادر و رشد جنین را تامین نمی‌کند و محرومیت‌های اقتصادی و درآمد پایین خانوارها نیز در بسیاری از موارد منجر به کاهش توان خرید مواد غذایی مناسب و با ارزش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد : در این طرح ، مراکز بهداشتی درمانی ، مادران باردار نیازمند را شناسایی و برای دریافت کالا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر معرفی می کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر اضافه کرد : توزیع سبد مواد غذایی بنیاد علوی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر ویژه زنان باردار و شیرده خانوارهای نیازمند روستایی از سال 93 در پیرانشهر شروع شده است.

این سبد حمایتی متشکل از تمام گروه‌های غذایی شامل16 قلم کالا از جمله برنج ، مرغ ، روغن ، پنیر ، عسل ، خرما ، کنسرو ماهی ، سویا و حبوبات است.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سبد ، غذایی ، زنان ، باردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.