سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تحویل 72 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: 72 میلیارد و 460 میلیون ریال تجهیزات آموزشی تحویل مدارس این استان شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهان محرابی گفت: حدود 19میلیارد و 880 میلیون ریال از این میزان اعتبار مربوط به سال تحصیلی جدید است.

وی بیان کرد: در این مدت نیز بیش از 210 قلم کالای تجهیزات آموزشی تحویل مدارس و آموزش و پرورش استان شده است.

محرابی اظهار کرد: 18 میلیارد و 960 میلیون ریال از این میزان خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس کهگیلویه و بویراحمد مربوط به سال تحصیلی 95-94 بوده است.

وی با اشاره به خرید و تجهیز سیستم های گرمایشی برای مدارس استان نیز گفت: سال گذشته بیش از 64 طرح در قالب 394 کلاس درس با زیربنای حدود 39 هزار مترمربع از مدارس این استان مجهز به این سیستم شدند.

محرابی میزان اعتبار هزینه شده در این راستا را نیز افزون بر 33 میلیارد و 850 میلیون ریال ذکر کرد.

وی گفت: در سال 92 بیش از 15و سال 93 نیز حدود 53 میلیارد ریال سیستم های گرمایشی برای مدارس استان خریداری و تحویل آموزش و پرورش استان داده شد.

محرابی تعداد کلاس های درس مجهز شده به سیستم های گرمایشی در سال 92 و 93 را نیز به ترتیب 780 و 369 مورد اعلام کرد.

وی گفت: هم اکنون بیش از 80 طرح آموزشی و ورزشی در نقاط مختلف این استان در حال اجرا است که 24 مورد آنها طرح های ورزشی است.

وی با اشاره به پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی 96-95 نیز گفت: تاکنون 28کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده که در روزهای آینده و بازگشایی مدارس، این تعداد به 80 مورد خواهد رسید.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.