سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی سامانه ثبت خدمت بوسیله پژوهشگران کشور

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی وفناوری گفت: سامانه ثبت خدمت بوسیله پژوهشگران با هدف تسریع خدمت رسانی به مشتریان آزمایشگاهی طراحی شد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی وفناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ایجاد سامانه درخواست ثبت خدمت بویسیله  پژوهشگران،اظهار داشت: با اضافه شدن این سامانه به کارتابل مشتری در شبکه آزمایشگاهی اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند خدمات آزمایشگاهی درخواستی خود را انتخاب کرده و درخواست مورد نظر به کارتابل آزمایشگاه برای بررسی و تکمیل فرآیند ثبت خدمت ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: با استفاده از امکانات فراهم شده،  اعضای هیأت علمی که دارای اعتبار طرح تخفیف ویژه اعضای هیأت علمی 15 دانشگاه برتر کشور هستند می‌توانند بخشی از اعتبار خود را برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان منتقل کنند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی یاد آور شد:  تا کنون بالغ بر 470 درخواست از سوی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها برای بهره‌مندی از خدمات طرح تخفیف ویژه ثبت شده که 40 میلیون ریال برای پنجاه نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، جمعا به ارزش 14هزار و 160 میلیون ریال تایید شده که تاکنون 94 عضو هیأت علمی، 612 میلیون ریال از این میزان اعتبار را استفاده کرده‌اند.

وی گفت: علاوه بر بهره‌مندی 109 فعال شرکت‌های‌ دانش‌بنیان از تخفیف 50 درصدی تا سقف 20میلیون ریال، 2هزار و ششصد عضو باشگاه مشتریان شبکه از تخفیف 15درصدی تا سقف 2 میلیون ریال و دویست و هشتاد و هشت عضو بنیاد ملی نخبگان از تخفیف 60 درصدی تا سقف 15میلیون ریال استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.