سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه‌اندازی سامانه هوشمند سرويس مدارس در شركت دانش‌بنيان اصفهان

شركت دانش‌بنيان رايان پژوهان ژرف انديش(راژان) سامانه هوشمند سرويس مدارس را راه اندازی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان با بيان اينكه نظارت بر سرويس‌هاي دانش‌آموزي مدارس از سوي سازمان حمل و نقل، مديران مدرسه و اوليا و مربيان و همچنين كنترل ترافيك و توجه به رفت و آمد ايمن دانش‌آموز در فاصله خانه و مدرسه از موارد موثر در ناوگان گسترده حمل و نقل سرويس دانش‌آموزان مدارس است، اظهار كرد: روش‌هاي سنتي نمي‌تواند پاسخگوي نيازها در اين رابطه باشد و همواره مردم و مديران را با چالش‌ها و مشكلات بسياري مواجه كرده است.

مهدي كشميري گفت: با مديريت صحيح در رفت و آمد دانش‌آموزان وبا استفاده از سامانه‌هاي هوشمند می توان ، نه تنها شرايط ايمن براي دانش‌آموزان را فراهم كرد بلكه ترافيك شهري و معضلات و حوادث ناشي از آن را بهبود بخشيد.

همچنين رييس هيات مديره شركت دانش‌بنيان راژان در خصوص اين فناوري توضيح داد: در سامانه هوشمند سرويس مدارس همه اقدامات از طريق اين سامانه انجام گرفته و امكان استفاده از سليقه‌ها و نگرش‌هاي شخصي به حداقل ممكن رسيده است.

سيد اميد رفيعي ادامه داد: مسير رفت و برگشت دانش‌آموز از طريق سامانه قابل نظارت است و هرگونه تخلف راننده در زمينه سوار كردن مسافر بيش از ظرفيت، سرعت غيرمجاز، تردد از مسيرهاي غيرقانوني و سبقت غيرمجاز از طريق سامانه به صورت آنلاين گزارش مي‌شود.

وی از ديگر مزاياي اين سامانه را كنترل و نظارت تاكسيراني و پليس راهور بر سرويس‌هاي مدارس بيان كرد و افزود: در سرويس مدرسهGPS نصب شده و فاصله منزل تا مدرسه بر اساس كيلومتر مشخص مي‌شود.

رييس هيات مديره شركت دانش‌بنيان راژان گفت: از طريق اين سامانه كوتاه‌ترين مسير ممكن براي راننده در نظر گرفته مي‌شود و ورود و خروج دانش‌آموز به مديران مدارس و اوليا و مربيان از طريق پيامك اطلاع‌رساني مي‌شود.

رفيعي گفت: در اين طرح دانش‌آموز پس از سوار شدن به سرويس مدرسه كارت مي‌زند و همزمان پيامكي براي اولياي دانش‌آموز مبني بر سوار شدن فرزندشان ارسال شده و پس از خروج وي از سرويس، مجددا پيامك ديگري براي والدين مبني بر خروج و رسيدن دانش‌آموز به مدرسه فرستاده مي‌شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
تشکر از زحماتتون