سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

کاربران فضای مجازی مراقب رفتارخود باشند

کاربران فضای مجازی باید در استفاده از این فضاها برای خود محدودیت هایی را اعمال و تعریف کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قائم مقام رئیس کل دادگستری اعلام کرد :فضاهای مجازی باید القاکننده صبر، دوستی، رعایت شئون اخلاقی و دینی در سطح جامعه باشند و این فضاها به محلی برای تقویت بنیان های دینی و مذهبی بر پایه مفاهیم اسلام ناب تبدیل شود.

عمران علیمحمدی گفت: اشاعه پیام هایی با محتواهای الحادی و کفر، توهین به انبیا و اولیای الهی، شخصیت ها، ارکان و اهداف انقلاب اسلامی و تبلیغات حزبی برای گروه ها و احزاب با تفکر مارکسیستی ، غرب یا پوچ گرایانه در فضاهای مجازی جرم است.

وی افزود : گاه دیده می شود که در این فضاها برخی به جای انتقادهای محترمانه، سازنده و منطقی با لحن های اهانت آمیز به مسئولان نظام توهین می کنند که این امر نیز جرم محسوب می شود.

وی تاکید کرد: کاربران فضاهای مجازی باید قبل از عضویت در هر گروه یا حزبی نسبت به ماهیت، اهداف، ساز و کار و سیاست های این گروه ها و احزاب شناخت کامل داشته باشند وفریب القا و وعده های آنها را نخورند و عضویت در احزاب و گروه های معاند جرم است.

قائم مقام دادگستری با یاد آوری اینکه تشکیل گروه و حزب در فضاهای مجازی اگر برخلاف موازین شرعی و اسلامی و منافع ملی باشد جرم محسوب می شود گفت: ایجاد تشکل و گروه باید از طریق مجرای قانونی و با اخذ مجوز از مراجع مرتبط انجام شود.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.