ایلام؛

ارائه خدمت به زائرین عتبات عالیات

نشست مشترک هماهنگی خدمات اربعین با حضور فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بهروز حیدرزاده اعلام کرد: ارائه خدمت به زائرین عتبات عالیات وظیفه همه دستگاهها و نهاد ها و حتی مردم استان است و در این راه آماده هر گونه همکاری با نهاد ها و گروه ها و یگان ها هستیم.  

وی گفت: اربعین آوازه ایلام و میزبانی و مهمان نوازی ایلامیان را به گوش کشور و حتی دنیا رساند و امروز تکلیف ما برای خدمتگزاری بیشتر از گذشته شده است.  

وی افزود : سالهای گذشته امکان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان مهران در اختیار خادمان و زائران عتبات عالیات بود و امسال هم طی یک برنامه ریزی مدون بر اساس نیاز از اماکن ورزشی برای مواد مشخص استفاده خواهیم کرد.  

مدیر کل ورزش و جوانان نظم و امنیت را مهمترین رکن در مبحث اربعین خواند و تاکید کرد : بالاترین حسن مرز مهران امنیت آن است که با همت نیروهای پر تلاش نظامی و انتظامی امنیت ویژه ای در این منطقه برقرار شده است و ما هم بر خود لازم میدانیم از هر کمک و حمایتی در این راستا دریغ نکنیم.

سرهنگ محمد علیزمانی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی استان هم گفت : در سال های گذشته همکاری و تعامل بسیار خوبی بین یگان امداد و اداره کل ورزش و جوانان وجود داشته است و امسال نیز سطح همکاری ها ارتقاع یافته و امیدواریم بتوانیم در کنار هم خادمان شایسته ای برای عتبات عالیات و ائمه معصومین ( علیهم السلام) باشیم.  

وی افزود : با توجه به استقرار یگان های امدادی جهت برقراری نظم در شهرستان مهران با تعامل صورت گرفته با مجموعه ورزش و جوانان از امکان ورزشی این شهرستان در مواقع مورد نیاز استفاده خواهد شد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.