سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغان؛

25 پرونده تخلف در اراضی ملی دامغان رسیدگی شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۰ هزار متر مربع زمین خواری به ارزش یک میلیارد ریال در دامغان شناسایی و برای متخلفان تشکیل پرونده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان از رسیدگی به ۲۵ فقره پرونده تخلف در اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده است.
احمد علی بهاوردر جلسه رسیدگی به تخلفات در اراضی ملی و منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۲۵ پرونده تخلف تشکیل شده در سطح اراضی ملی و منابع طبیعی، شامل مواد ۴۲و ۴۳ تخریب زمین و بوته و ماده ۴۸ قاچاق چوب بوده است، گفت: ۹ پرونده تخلف از این بین مربوط به تصرف در اراضی ملی توسط زمین خواران است که با جدیت با آن برخورد می شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۰ هزار متر مربع زمین خواری به ارزش یک میلیارد ریال در دامغان شناسایی و برای متخلفان تشکیل پرونده شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار متر مربع زمین از زمین خواران پس گرفته شده است، گفت: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و با اجرای گشت های محسوس و غیر محسوس از اراضی ملی مراقبت و در صورت مشاهده یا دریافت گزارش مردمی با متخلفان برابر مقرارات قانونی برخورد می کند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: تخلف ، اراضی ملی ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.