سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری مراسم بزرگداشت فاجعه منا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

مراسم بزرگداشت فاجعه منا در مسجد پیامبر اکرم دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهربرگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عادل پور امام جمعه موقت خرمشهر گفت: همه موظفند در هر زمینه و با هر وسیله ای خاندان ملعون آل سعود را رسوا کنند.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در مراسم بزرگداشت فاجعه منا در مسجد پیامبر اکرم دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، افزود: علما و اساتید دانشگاه ها با روشنگری ها و مقالات، هنرمندان با هنر خود و رسانه ها با انعکاس اخبار و معرفی خاندان سعود باید آنان را رسوا کرده و گریبانشان را رها نکند، باید کار به جایی برسد که حرمین شریفین از دست این خاندان جنایتکار خارج و به دست امت اسلامی برسد.

وی گفت: امروز همه حکومت ها و حتی علما در برابر جنایت منا سکوت کرده اند، حج امنیتی شده و به دست حجاج دستبند می زنند اما همه حکام ساکت هستند، در صورتی که این همان خیبر است و آل سعود باید برای این جنایت رسما عذرخواهی کند.

امام جمعه موقت خرمشهر افزود: باید کمیته حقیقت یاب بی طرف و بین المللی که شامل کشورهای امت اسلامی نیز هست به بررسی دلایل فاجعه منا بپردازد، همه باید این جنایت را فریاد زده و رژیم آل سعود را به میز محاکمه بکشانند و به جنایاتش محکومش کنند.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فاجعه منا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید داشتند که باید آل سعود را شناخت، باید گریبان آنها را گرفت و امت اسلامی باید فکری به حال حج بکند و اینک شناساندن آل سعود به امت اسلامی یک وظیفه است.

حجت الاسلام عادل پور همچنین به معرفی خاندان آل سعود پرداخت و افزود: آل سعود از نسل یهود خیبر هستند که کینه و دشمنی دیرینه ای با پیامبر(ص)، امام علی(ع) و شیعیان دارند. این خاندان به ایجاد جریان وهابیت و انواع جنایات پرداخته اند که در کتب دینی اهل سنت و به نقل از پیامبر اعظم نیز جنایات و خشونت های آنها پیش بینی شده است.

وی، آل سعود را پیاده نظام، نظام سلطه خواند و گفت: آل سعود مجریان سیاست ها و مروجان تفکر نظام سلطه هستند و امروز ماموریت این خاندان ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی است.
امام جمعه موقت خرمشهر در پایان، آل سعود را از عوامل ایجاد گروهک های تکفیری، درگیری در بلاد مختلف اسلامی و حتی از عوامل ایجاد حادثه ۱۱ سپتامبر دانست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.