سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

نیاز ۳ میلیاردی برای خرید تجهیزات و اعزام ورزشکاران به مسابقات

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان از نیاز سه میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات ورزشی و اعزام ورزشکاران این استان به مسابقات ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ علیجانی گفت: لرستان در مسابقات جهانی طی سال ۹۳، چهار مدال طلا، سال ۹۴ سی و چهار مدال طلا و امسال تا کنون یک مدال طلا کسب کرده است

وی با بیان اینکه در استان لرستان سال گذشته ۹ مدال نقره و ۲۱ مدال برنز جهانی داشته ایم افزود: در بخش آقایان به طور کلی در سال ۹۳ بالغ بر ۴۹۸ مدال و در سال ۹۴ بالغ بر ۵۳۰ مدال داشته ایم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در بخش بانوان در سال ۹۳ بالغ بر ۱۳۶ مدال و در سال ۹۴ بالغ بر ۶۱۴ مدال داشته ایم گفت: رشد کسب مدال بانوان نشان دهنده نگاه و توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به بانوان و اجرای سیاست های مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

علیجانی با بیان اینکه لرستانی ها در ۲۴ رشته ورزشی در تیم های ملی عضویت دارند گفت: هم اکنون لرستان در تیم هایی از جمله هندبال، فوتبال، جودو، کبدی، گلف، هاکی دارای ورزشکار است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه دو سال است که هنوز یک اردو برای هیچکدام از رشته های ورزشی استان برگزار نکرده ایم افزود: ۴۶ هیئت ورزشی در استان داریم که برای برگزاری مسابقات استانی در سطح این هیئت ها و در ۸ رده نیازمند به ۷۳۶ میلیون تومان اعتبار هستیم

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان متاسفانه از زمانی که مسابقات رده کشوری حذف شده آسیب دیده ایم گفت: در راستای حمایت از استانهای محروم درخواست برگزاری مسابقات کشوری را داریم تا استعدادهای استان را معرفی کنیم.

علیجانی با بیان اینکه برای اعزام هیئت های ورزشی به مسابقات به ۵۵۲ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم افزود: در راستای تامین تجهیزات هیئت های ورزشی نیز با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

وی گفت: در مجموع ورزش لرستان برای اعزام به مسابقات و تامین تجهیزات به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم در این سفر تامین شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.