عوامل دست اندرکارمسابقات ورزشی نیروی انتظامی لرستان و شهرستان خرم آباد توسط حراست اداره کل ورزش و جوانان لرستان و باشگاه خیبر، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد در این مراسم ، جوانان را مهمترین سرمایه اجتماعی کشور دانستند و گفتند اگر جوانان به سمت و سوی ورزش کشانده شوند، بیکاری ، اعتیاد و بزهکاری در جامعه کمتر می شود.

سرهنگ نجفی ضمن تقدیر از تعامل خوب اداره کل ورزش و جوانان لرستان با نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه این تعامل باعث شده است که بزرگترین رویداهای ورزشی که به میزبانی لرستان انجام شود بدون حاشیه و با ضریب امنیتی بالا برگزارشود و این نتیجه برنامه ریزی های خوب و تدابیر حراست اداره ورزش و جوانان لرستان و مسئولان این دستگاه است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد در ادامه از مسئولان هیئت فوتبال تقدیر کرد و گفت: قطعا با مشکلاتی که برای این هیئت وجوددارد اگر علاقه نبود ، کار پیش نمی رفت و دوام فوتبال خیبر در لیگ دسته یک مرهون زحمات هیئت و باشگاه مربوطه است و در کنار آن علاقه مهمترین فاکتور این ثبات است.

وی در پایان با اعلام آمادگی نیروهای خدوم نیروی انتظامی برای حضور در مسابقات ورزشی گفت: ما همچنان مثل گذشته پای کار هستیم و معتقدیم حفظ جوانان در حوزه ورزش یعنی کاهش بزهکاری در جامعه که خود به خود این بحث سبب می شود بخش دیگری از وظایف نیروی انتظامی کاهش یابد .

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.